בן גביר בהלווית הלוחם: "טרור לא מבחין בין אדם לאדם"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר בהלווית הלוחם: "טרור לא מבחין בין אדם לאדם"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף היום בהלווית לוחם מג"ב שנהרג והספיד אותו: "אסיל עמד מול הטרור בלי לפחד, שמר בגופו על אזרחי ירושלים ובסוף שילם בגופו. הם לא ישברו אותנו"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר השתתף בהלווית לוחם מג"ב אסיל סואעד שנפל אתמול בפיגוע קשה במחסום שועאפט בירושלים והספיד את הלוחם.

בהספדו אמר השר בן גביר: "אתמול שוב היכה הטרור בירושלים. טרור שלא מבחין בין אדם לאדם, או בין דם לדם. טרור שרוצה להפוך את החיים של כולנו. מול הטרור הזה עומדים לוחמים, בראשם עמד אסיל. אסיל עמד מול הטרור בלי לפחד, ושמר בגופו על אזרחי ירושלים".

השר בן גביר הוסיף: "אסיל לא היסס לרגע וביצע את הערכים שספג ממשפחתו היקרה ואהובה. כשמכירים את המשפחה, את האבא, את האמא, כשקוראים את ההיסטוריה, לומדים על האחים, וחלק מהם משרתים במשטרת ישראל ובמכבי האש, מבינים מאיפה הגבורה הזו מגיעה ומאיפה הוא צמח".

השר בן גביר אמר עוד כי: "המרצחים השפלים האלה לא ישברו אותנו, לא ישברו את כל השוטרים והלוחמים הגיבורים שאנחנו רואים כאן, השפלים הללו לא ימנעו מאיתנו להיאבק כדי שהילדים שלנו, של כולנו יחיו כאן בארץ זבת חלב ודבש, באהבה, בשמחה, בלי טרור, בלי נשק לא חוקי, בלי שנאה".

"לא נשכח את אסיל, את הקרבן שהקריב ונאבק לעד נגד הטרור, נחבק את המשפחה, נחבק את כל הלוחמים שלנו, נחבק את כל התושבים כאן, שכל כולם חפצי חיים ורוצים לחיות כאן בשלווה, בשקט ובשלום. חובתנו לעשות את זה ולפעול לכך כמה שיותר. יהי זכרו ברוך" סיים בן גביר.



0 תגובות